Välkommen!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Läge för Annandagssurf?
  • Windguru hävdar att det ska blåsa bra från SW på Annandagen och att lufttempen ska ligga på nästan 10 plus. Kanske ide att dra en nödlögn och boka av julbordet hos svärföräldrarna för att ta sig till Alnäs istället ?? Bara en tanke lixåm?

/ A

• Givet!
    Och varför inte göra en paus i julfejjandet i morgon och köra lite tomtesurf på Alnäset!?
    Jag tar med lite glögg och pepparkakor!

• Gott snack gubbs!

Hade jag inte åkt på "alla förkylningars urmoder" med kravallhosta och knivar i halsen hade jag lätt hakat.
    Tomtemössa på och bildbevis m action så gör ni förstasidan på uvk.se!
  • Kör gärna på söndag om det finns intresse!
  • Skaris dec 23 2011.imageimage

image

image

• De e bara lyfta på hatten!
  • inga luvor!?..  snyggt ändå!
  • Någon mer än jag som funderar på att åka ut i morgon (alnäs)? Kan bli lite för mycket väst på fm men det ser ut aty vrida till SV mitt på dagen. Varmt och skönt ska det ju också bli! :D
  • För er som inte hänger på Fejjan så kan jag meddela att jag och Speedo körde 5noll vid Viks slott idag. Soligt och varmt och frisk byig vind. På torsdag kanske Alnäs kommer att funka. Fint avslut på 2011! :D
  • Känns lite lustigt att ni körde på vattnet hemma när jag drog på i 92 km/h i backen här i Stöten igår =)
  • Det låter inte heller så dumt! I morgon blir det surf igen. Alnäs eller Skaris beroende på rikktning. :)